O alta reteta naturista -vindeca 100% hepatita C


,,O bolnava depistata din Barlad cu hepatita C s-a vindecat cu aceasta reteta :

-1 si 1/2 Kg sfecla rosie taiata cubulete
-1 leg. marar
-1 leg. patrunjel
-1 leg. leustean
-2 pumni de faina de porumb (malai)
-1 capatana de usturoi
-drojdie cat o nuca

Mod de preparare

Toate ingredientele se pun intr-un vas cu 8l de apa calduta,unde incepe sa fermenteze ca borsul .
Dupa fermentare se strecoara prin tifon si il tragi in sticle,nu are gust rau,eu il beam in amestec cu sirop de catina de la plafar.
Se bea cate 2 cani pe zi,o cana dupa masa de pranz si cealalta in cursul zilei.
Dupa 6 luni analizele mi-au iesit f. bune si doamnele care imi faceau analizele de la laborator mi-au cerut reteta”

Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Dragilor eu bolnava de hepatita B virusul l-am capatat de la stomatologie acum 7 ani si am aceasta reteta in revista ,,Practic idei ptr. gradina si apartament ” nr. 5/2005 si nu am stiu decat azi am cautat in biblioteca mea si am gasit-o ,daca nu era cu decesul Ilenei Ciuculete ,nici nu ma mai gandeam sa caut ,asa ca de maine aplic reteta ,m-am saturat de esentiale si silimarina ,mi s-a acrit de atatea chimicale 😦

    Am facut poza cu revista care o am si reteta din revista

     photo IMG_20170319_133519_zps1trhfy3u.jpg
     photo IMG_20170319_133559_zpskzbsj8oa.jpg

    Răspunde
  2. Sunt curios. Să ne ții la curent cu evoluția, Anușka. Poate o conving și pe soră-mea să-l urmeze.

    Răspunde
  3. Bonjour ou bonsoir
    ANUSKA A bientôt l’arrivée du printemps

    Le beau temps nous est promis

    Le soleil se rapproche

    Chaque jour un peu plus

    Là on se sent mieux , le moral reviens

    Certains vont jardiner

    Les arbres et les fleurs vont fleurirent

    (lilas , tulipes ,muscaris ect…)

    Nous allons respirer le bon air

    Sentir ce beau parfum de printemps

    Entendre le chant des oiseaux et voir les premières hirondelles

    Belle journée ou soirée

    Bisous Bernard

    Răspunde
  4. Multumesc Ana ptr informatiile folositoare ptr eliminarea hepatitei C.

    Răspunde

Lasă un răspuns

